Hahara123 Bebeğim kaç gündür perişan oldu sancı sancı aglama krizleri derken acile gittik rötngen çekildi karnı gaz dolu röntgende doktor rahatlaması için lavman yaptı biraz rahatladık. Meme mama gidiyoruz Aptamil kullanıyorduk çocuğum şu an mamayı reddeyior biberonun ucu agzıma değdiği an aglamaya başlıyor memeyi alıyor ama kilo olarak çok gerideyiz ve doktor mama takviyesi yapmamı istedi ne yapmam gerekiyor kalakaldım çare bulamıyorum şu an süt alerjisi için kan idrar kaka tahlilleri de yapıldı onlarda temiz çıktı
DemetF Hahara123 mamasini degistirin kasik yada siringayla verin bir sure mamayi sevdigi zaman tekrar biberonu vermeyi denersiniz
Cennet-Eserr Hahara123 aptamil benim oğlumu mahfetti bebelac gold aldım aldığım gün bile farketti resmen o kadar kolay çıkarıyor ki gazını haftada 2 kere kaka yapardı şimdi hergün yapıyor
Seydacelep Hahara123 zaten şu aptamil yapıyor ne yapıyorsa benim bebeğimde ilk aylar onu kullanıyorduk çocuğum per perişan olmuşdu mamayı değiştirdik sma optipro kullanıyorum ne gazı var o kadar mutlu bebek ki aptamil iğrenç bir mama bebekleri boş boş şişiriyor kim aptamil kullandıysa hepsi şikayetçi oldu değiştirin mamayı kafanız rahat olsun ben kizim kakasını kapkara yapıyordu o mama yüzünden Demir’i yüksek bir mama herkes tutturmuş çok iyi mama diye al işde çocuklara yazık ya
Argar Aptamil bize de çok gaz yaptı ara verip tekrar denedim sonuç değişmedi mamayi değiştirin bence. Hipp denedim o da çabuk aciktirdi.su an bebelac gold kullanıyorum memnunum
Hahara123 Argarbugün hipp aldık denemek için resmen mamadan tiksinmiş gibi zorla aglayarak içiyor yarın da Bebelac mı denesem. Sürekli değiştirmek zarar verir mi
Hahara123 Cennet-Eserr bugün hipp aldık denemek için resmen mamadan tiksinmiş gibi zorla aglayarak içiyor yarın da Bebelac mı denesem. Sürekli değiştirmek zarar verir mi
basaksahinx Hahara123 valla imkan varsa bebek havuzlarına götürün çocuğu sıcak havuzda 20 dk giriyorsunuz sonra 10 dk da masaj yapıyorlar çocuğumdan bir gaz çıktı bir gaz çıktı orda ve eve geldiğimde hemen bende masaj yaptım bi o kadar da evde çıktı. 7 saat deliksiz uyudu çocuk anlık bir çözüm ama inanın değerdi.
Mcnkarsel Hahara123 ben evolvia kullanıyorum beslenmeden sonra gazını cıkarmak için kaldırdıgımda hemen gazı cıkıverir çok şükür. biberonda kolik bebekler için olan biberonlardan alın isterseniz ekstra gaz yapmasın
atherina Memeden beslemeye calisin, anne sutu sorununuzu giderir. Her beslenme sonrasi mutlaka gazini cikarin, ayaklarini bacaklarini sicak tutun. Instagramda da annesutudoktoru nu takip edin
Hahara123 Aleyya inanın başından beri içmediğim yemediğim şey kalmadı sütüm artmıyor gün boyunca sürekli memede bırakıyorum bebeğimi gezmeye bile gitmiyorum sürekli evde memede geziyoruz ama doymuyor
Hahara123 Gizem51 hangi mama daha iyi ki biz ondan önce sma kullanmıştık o da mahvetti Aptamile geçtik bir aydır iyiydik sonra onda da aynı sorunlar oldu bir de sürekli mama değiştirmek zararlı olur mu
Argar Hahara123 aptamil başta iyidi baya severek de içti ama gazdan kıpkırmızı oluyordu kutunun yarısında hipp e geçtim o iyi geldi ama hem çok pahalı hemde iki saatte acikiyordu. Çok az kalmıştı hipp bebelac aldım şimdi onunla devam ediyorum. İyi gelmiyorsa degistirceksjniz mecbur. Biraz deneme yanılma işi oluyor doğru mamayi bulana kadar. İyi gelip gelmediğini anlamak için iki gün kadar deneyin ama bence
Esra_Deva Hahara123 kızıma 3.ayından itibaren sma optipro veriyorum. Tek bir gün bile gaz kabızlık yaşamadık şükürler olsun. Mamayı değiştirin bence
Deletedmom_33 Hahara123 Aptamil bize de gaz yaptı. Özellikle Conformil olanı catlatacakti. Sma optipro kullanıyorum rahatız
Sare35_ Hahara123 gaz masajı yap sürekli ellerini sıcak edip karnını ovala diz karın masajı yap yüzüstü yatir aglasada yüzüstü durmasi gaza en iyi şeylerden gelen birisi ve emzirirken gaz yapacak yiyecek içeceklerden uzak dur
Prensmoms Hahara123 mama her bebeğe göre değişiyor cnm birine gaz yaparken birine yapmıyor oyüzden deneyerek bulabilirsin ancak ilk doğduğunda bende aptamil kullandım gaz yaptı bebelac gold önerdi doktor kabızlık yaptı en sonunda aptamil conformili bulduk o rahatlattı çok şükür ne gaz ne kabızlık yaptı biraz zor bulunuyor diye 7 . Aydan itibaren sma ya geçtik oda iyi
Hahara123 Prensmoms peki sürekli mama değiştirmek zararlı olur mu bizde de ilk sma kullandık çatlamak üzereydi bebeğim Aptamili bir aydır kullanıyorduk sorun yoktu şu bir haftadır çatlamak üzere oldu bugün hipp aldım ama o da doyurmuyor tam sık sık uyandı bebeğim şimdi başka birşey denersen zararlı olur mu ki