2+9 günlüğüz uykuya dalma sorunumuz var yenidoğan sarılığımız geçtiğinden bu yana. Birkaç kere emziği denedim hep atıyor midesi bulanıyordu. Şimdi emme refleksi güçlendi. Sürekli ellerini emiyordu. Birkaç deneme sonucu tuttu. Sadece uykuya geçişlerde vermek istiyorum. Ne kadar doğru yapıyorum bilemiyorum ama çok yıpranıyor/ yıpranıyoruz. Wee nin almıştım denemelik siz hangi markaları kullanıyorsunu? Ben dil gelişimi için asla vermek istemiyordum. Büyük konuşmuşum sanırım 🤦♀️ damak yapısını bozmayan bibs ve philips avent diyorlar bilemedim?