Alya3361 Kızlar sizde durumlar nasıl artık ağlıcam ya nerde hata yaptım zar zor yemek yapıyorum yemiyor her seferinde yoruldum artık ne zaman düzelir ya da düzelir mi gerçekten vicdan azabı çekiyorum artık ben mi biyerde hata yaptım bilmiyorum ki 🤦🏼♀️Ek gıdaya geçtik geçeli hemen hemen böyle artık gelişmeyecek diye düşünmekten kendimi yıpratıyorum 🤧yardım lütfen benim durumumda olup aşabilen var mı
dlk1410 Alya3361 Benim 12 ay oldu hala aynı devam ediyoruz. Eline verirsem oda canı isterse yoksa elimden yemiyor 🤷♀️ O gün doktora götürdüm sonuçları bekliyoruz. Doktora artık ağlıyorum deyince ilk önce bir salın kendinizi, rahat olun cocuk sizden etkileniyor demisti. Ozele goturdum ordaki doktorda aynısını demişti çocuğa yansitiyorsunuz demisti
Kedidirokedi Alya3361 11 aylık sabah kahvaltı yapmıyor yumurta peynir vs sadece irmiği suda pişiriyorum içine pekmek kuru kayısı hurma vs ekliyorum ya da herobaby nin kaşık mamalarından yiyor akşamlarıda kesme çorbadan başka bir şey yemiyor aç bırakıyorum yine aynı emziriyorum memeye güveniyor doktorumda aynı şeyi söyledi aç bırak yemek yedikten sonra emzir diyor öyle yapıyorum bu seferde inatlaşıyor
Alya3361 dlk1410 pardon şimdi okudum yazınızı ay ne biliyim ya salın demekle de olmuyor ki yorulan yıpranan biziz yani gerçekten çok yıprandım ya artık dayanamıyorum sinirimi belli ediyorum kızıyorum elimde olmadan
dlk1410 Alya3361 ben özele profesöre götürdüm bir sürü para verdik damla aldık vs ama çok fayda etmedi. Yine kan verdik bakalım bekliyorum
Fatma-1 dlk1410 Evet benim kızım 10 aylık ek gıdaya geçtiğimizde çok iştahlıydı ama 1,5 aydır galan yemiyor içmiyor zorla sadece meme istiyor biz baktırdık kızımda kansızlık varmış oda iştahsızlık uyku yapıyor işte,artık Peşinde dolanıyorum yedirmek için
cansuakyz Mama veriyorum musunuz ceya anne sütü? Tok olma ihtimali var mı mesela benim kızım 11 aylık 4 saatte acıkıyor
Alya3361 cansuakyz canım beş saatte aç bıraktım bana mısın demiyor ek gıda yapıp veriyorum yemiyor mecbur mama vermek zorunda kalıyorum 😌
Alya3361 dlk1410 haber et banada belki doktorun bi tavsiye verebilir ben yarın götürücem ama özele mi devlet hastanesine mi götürsem bilemedim birde bebeğin kaç aylıktı
dlk1410 Alya3361 özele prof. götürdüm ilaçlarla 500 tl verdim ama hicbir ise yaramadı devlette aynısını yapıyor. Size direk diyeceği şu;kan tahlili yapın sonra konuşuruz ve bir sürü para veriyorsunuz devlette aynısını yapıyor. Boşuna götürmeyin devlete götürün bu kez öyle yaptim
dlk1410 Alya3361 Blw yöntemi deneyin diyecek. Önüne koyun oynasın, keşfetsin sonra zamanla yer diyorlar ben zaten hep öyle yapıyorum kendi yerse yoksa elimden yemiyor oda zor oluyor
Alya3361 Kedidirokedi bugün bi kahvaltı yaptı iyi yedi ama ondan sonra kesinlikle yemedi akşama kadar mama vermedim ama yinede yemedi şimdide uyudu çok sinirlendim artık ne yapacağımı bilemiyorum bugün doktora götürdüm devlet hastanesinde kan tahlili verdik işte
Alya3361 dlk1410 ben de devlete götürdüm bugün senden de idrar tahlili istedi mi ne alaka acaba yememesi ile idrar tahlili istedi benden