zeynepbalci İyi akşamlar 🥰🥰 kızıma oda yapacağım da 1 yaşında, 90*190 karyola alacağım yerle bitişik onun içine yatak önerisine ihtiyacımız var 🙏🙏🙏 şimdiden teşekkürler 🙏🌸
bluem zeynepbalci biz 100 /200 aldık yada 90 da olabilir emin degilim amaa iki ksii yatiyoruz cok guzek oluyor 🤗
Masal_1 zeynepbalci 90*190 yatak yaptırdık bizde montessori. Kaç yerde baktık ama bulamadık en sonunda eşimin bir tanıdığına yaptırdık. Ama şöyle bi sıkıntı oldu bizim mobilyacımız zaten yatağını getirmiş bizde ondan önce yaptırmaya vermiştik. Arada iletişimsizlik oldu. Bizde kalsın aman misafir geldiğinde yatar dedik 😂 Elimde ekstra bir tane daha yatak var 😂 ankarada ikametgah ediyorsanız yönlendirebilirim 🥳
zeynepbalci deniz-95 yok Montessori diye geçiyor ya yerle bitişik ahşap, daha almadık ama o aklımda var
deniz-95 zeynepbalci 1 yaş için büyük bi yatak geldi de o yüzden sordum. Diğer türlü bilgim yok bilen biri yazar umarım ☺️
zeynepbalci deniz-95 valla odasını ayırıyım istedim büyük olsun istedim, iç yatağı da ona uygun olacaksa tabi, teşekkür ederim inşallah yazan olur 🤲🌸🥰
Tuba_2020 Biz kullanıyoruz montossori yatak yerden 10cm yüksek 200*100 ama şahsen şimdiki aklım olsa daha yüksek yaptırırdım ilerde yükselttirmeyi düşünüyorum.
zeynepbalci Tuba_2020 kendi inip çıksın diye yerle bitişik istiyorum ama yüksek olması mı iyi ? Yatak nerden aldınız ? İç yatak nerden aldınız?
Tuba_2020 zeynepbalci kendi inip çıkıyo lakin ilk başlarda gece yarısı kalkıp başka yere yatıyor idi oğlum biraz zor alıştı.. Mobilyacıya ölçü verip yaptırdık yatağını da trendyol üzerinden bellonadan almıştık.
Badiskom zeynepbalci ben de alçak alacağom gerekirse ilerde yükseltirim. düşer diye korkuyorum bide kenarlığı olsa da sarkar diye. Çok oluyomuş çünkü. Yerde olsun düşse de bişi olmasın başka yerde uyusun daha iyi. Tabi o zaman her yerin halı gibi olması lazkm üşümesin diye. Ben de yazın geçiricem sıcak havalarda. Alışır inşallah
Winnithepooh Egeninincisi merhaba e bebekten bu yatak yorumları pek fazla yok ama başka plcudekilerin yorumlarına baktim beğenmeyen sert diyen çok sizce nasıl yatak
Egeninincisi zeynepbalci evet o. Eğer aynı fiyata daha iyi bir marka varsa onu tercih edin tabi. Biz geçen sene aldık daha uygundu uygun fiyatlı aradığımız için. Bütçede önemli tercih noktasında
bluem zeynepbalci taspinarlardan aldim yatagi cok rahat hatta eşim kendi yatamizda yatmiyor orasi rahatt diye orada yatiyor ben kizimla yatyrum 🤦🏻♀️
Milamoms zeynepbalci ben Instagramda utku Montessori mobilya sayfasından yaptırdım 90*190 ölçüde çok memnunum
Winnithepooh zeynepbalci ayni konuyu 2 haftadir bende araştırıyorum ve şu ger yatak daha yakınım yaşlılar sonradan sıkıntı oluyor diye
Tuba_2020 zeynepbalci bellonadan ecoplus ama tavsiye etmiyorum çünkü çok yaylı biz büyükler basınca bariz belli oluyo yaylar.
Winnithepooh zeynepbalci bi yandan bebegimi unuttuğum için duzgun yazamamisim kusura bakma lütfen sunger yatak tercih etmeyi düşünüyorum yayli yatak sonradan sıkıntı olabiliyor bone yay genelde uygu fiyatlarda kullaniliyormus ve bone yayda vucut ağırlığının bir yere baskı yapmasını sağlanmış ağırlığı dagitmazmis kaliteli olanlarda fiyatlari yüksek sunger ondan düşündüm ikea yatak var divanda almıştık yıllar önce sunger GB yatağı vok rahat olcusu uymuyor bize 90×200 bugün baktim montessori aldim 2 hafyadir yatak seçemedim 🤣