Ikizannesi12 ✋🏻Ben canım ilk günden beri kendim baktım bakıyorum , yalnız bakınca daha düzen oturtuyorsunuz aslında yatma saatleri yemek saatleri , kucağa gezmeye alıştırmadım hiç mesela sonra bana zor olur diye , tabi ki ilgilendim ettim ama saatlerce boş boş kucağımda tutmadım . Alışırsınız evinize geçince düzen oturtursunuz bir şekilde nereye kadar yardım edeniniz olacak ki sonuçta , mesela şimdi 16 buçuk aylıklar ikisinde yürüyor koşturuyor ayrı ayrı koltuklarda inip çıkıyorlar düşme ihtimaline karşı başlarındayım gözümü kırpmıyorum yani gün gün daha zorlaşıyor gibi sağlıkla büyüsünlerde inşallah