Cennet-Eserr 2 uyku yapın sizde.Anlaşılan artık 3.uyku olmadan bünyesi kaldırabiliyor,ve uyumak istemiyor. Zati gün gün değişiyor.3.uykuyu bebeğiniz isterse yorgunsa yaptırın,şekerleme niyetine.Baktınız esnemiyor, hareketlerinde ağırlaşma yok, o gün yaptırmayın mesela.Benim kızım mesela sabah uyandığında bazen 11,5 olunca iyice uykusu gelir.Bazen öğlen 1 1buçukta. Nabza göre şerbet verin yani.