tospikannesii İyi akşamlar herkese 🥰 artık emzirmeyi sonlandırmak istiyorum, oğlumu en az üzecek şeyi bulmaya çalışıyorum. Azaltarak bıraktırayım dedim ama bizde işe yaramadı, bu konuda tecrübelerinizi paylaşabilirmisiniz 🙏🏻
ayse2022 Ben psikolog desteği ile bırakmıştım. Yavaş yavaş bırakmanızı öneririm. Meme süt istediğinde dikkatini farklı şeylere çekin. Ona bol bol sarılın öpün koklayın oyun oynayın tabi vaktiniz varsa:) meme ye dokunmak veya emmek istediğinde o konforlu emzirme gibi davranmayın. Böyle kucağınıza alıp rahat pozisyonda emmesin. Biraz ağzına verip çekebilirsiniz. Aaa bak gel şunu yapalım diye.