dogukusss Şöyle bizde de kan mukus baloncuk yoktu doğduğundan beri gürültülü kaka yapıyordu doktorum üç ay on güne kadar normal Barsaklar tam manasıyla oturmuyor dedi Bekleyelim dedi ve daha sonrasında geçmeyince laktoz intoleransı olduğunu anladık. Biz geç kaldık ama ben bunun sorununu çektim doktor daha önce bakmadığı için kilo alımı çok azaldı bazı aylar bence bunu dikkate alacak bir doktora gidip testi mutlaka yaptırın