ozii bebegim bebekken bile bu kadar olmadi asiri agaz sorunumuz var ne yapabilirm hangi damla iyi gelir yardimci olurmsuunuz gece gunduz uyumuyoruz
basaksahinx ozii sabah biogai akşam aguline damla iLe etkisi çok iyi ama 6. Ay da gaz olması normal ddğil bence. Hareketlenmeye başlaması iLe kendi çıkarması lazım doktor ile kullanmadan bi konuşun bence