Minikooo 3 ay 19 günlük bebeğim sürekli ağlıyor karnı tok altı temiz ama yine ağlıyor atakmı geçiriyo bizim gibi olanlar varmı emmek bile istemiyor
Ruzgarperisi Minikooo Benim bebem de 3 ay 14 günlük. Sebepsiz ağlıyor. Karnı tok altı temiz olsada. Yeminle tükendim ya.dogumdan beri kendim bakıyorum. Bide kucak bebesi.inmiyor kucaktan.kollarim kopmak üzere. Sırtım çok fena yataktan kalkamıyorum.☹️