adaruzgar hiram1905 merhaba bebekten bebege degisiyormus bizdede aynu sıkıntı var 2 ay 16 günlük 3 ayda bitiyor hatta 2.5 aylikken azaliyor dendi 1 gun once yine aglama krizine girdi 😔 sabirla bekliyoruz bitsin diye coj zor
Devushka hiram1905 hareketlenmeye başlayınca problem olmaz kucağında gezdirerek çıkartırsan daha rahat çıkar
smyctn Emineeeeee dönem dönem oldu bu ama sabırla farklı pozisyonlarda emzirerek denemeler yaptım onuda atlattık çok şükür
Vcan smyctn benim de 50 günlük oldu sanki git gide azalıyor 10 günlükken filan çatlayacak gibi oluyordu ağlamaktan.