20 aylık kızım büyük tuvaletini yaparken belli ediyor bu ara birlikte tuvalete gittiğimiz için sifona basmak istiyor bezini hep kaşıyor ve geçen gün altını bağlatmak istemedi yakında ev değişikliğimiz olucak yeni eve geçince alıştırırım diyordum ama bu sifona basma isteği olunca başlasam mı diyorum ev değişikliği etkiler mi sevgili anneler ne dersiniz? Bu arada çiş kaka demiyor.