Rblc 1 ay kontrolüne gittiğimizde oğlumun baş çevresi 35,5 çıktı doktor biraz az dedi böyle bi durum yaşayan varmı sizce normalmi ilk çocuğum çok kafama taktım hergün baş çevresini ölçmeye başladım takıntı haline geldi
Denizzz88 Rblc normal bence çünkü benim oğlumun 37 cm di ayına göre koca kafalı falan diye dalga geçmiştik hatta doktorla birlikte