Eezzaa123 Kullanma talimatında 4 10 yaş kullanımı yazıyor bebekler için bişi yazmıyor bilginiz var mı
Prensesimmmm1 Eezzaa123 evet ben kızıma sidefer kullanıyorum çocuk doktoru kullanılabilecegini söyledi.
HaLe31 Eezzaa123 tarım bakanlığı onaylı olanların çoğunda bu şekilde yazıyor, biz d vitamini kullanıyoruz onda da öyle yazıyor, doktora söylemiştim çok takılma demişti
Eezzaa123 Prensesimmmm1 benimde çocuk doktorum önerdi ml olarak bişi dememişti 0.5 ml damlatılıyor dimi