Kinkin34 Bebeğim 4 gündür burun tıkanıklığı yaşıyor , öksürük yok. Her gün serum fizyolojik uygulamak zararlı mı ? Ne kadar serum fizyolojik uygulamak gerekli ?
Saudade Kinkin34 günde 10 keze kadar yapıyordum ben tıkanıklık oldugunda artık tıkanık değil rutin olarak 1-2 kez yapiyorum günde
ikiprensesannesiiiii Kinkin34 ben serum fizyolojiğin serum halini aldım şırıngaya çekip çekip sıkıyorum valla hiç zararı yok
Bebegimm1 Kinkin34 ben her tikali oldugunda kullaniyorum hic saymadim cnku cekmezsem nefes alamiyor bu daha kotu.birde grip oldugunda surekli temizlemek zorunda kaliyorm bir zararini gormedim fakat kuru cekmeyin nefesinizi cok hizli cekmeyin bir sorun olmaz
Kattyperryy Ekmege sürülen yağdan iki deliginede mercimek kadar köy içine çeksin iyi geliyor canım dene 🤗 sacma ama bi zarari yok iyi geliyo
Nursemommm Kattyperryy saçmalamayin herhangi bir bilimsel dayanağı var mı yoksa önermeyin lütfen sizin cocugunuza zararı olmadi diye başkasına zararı olmıcak diye bir şey olamaz
gag123 Kinkin34 aynı durumdayız sürekli tıkalı ama ateş öksürük filan yok. dr bir zararı olmaz fizyolojiğin dedi. 5ml iki buruna paylaştırıyorum
Sudee96 Kinkin34 vallahi ben baya uyguluyorum beş falan değil daha doğrusu şu an beş aylık sürekli yapmıyorum günde bir kere temizliyorum serum fizyolojik alıyorum eczaneden serum poşetiyle şırınga ile iki milim çekiyorum tek burnuna uyguluyorum Ama daha küçükken özellikle burnu tıkalıysa 2 saatte iki milim uyguluyordum yani onun bir sayısı yok her emzirme öncesi temizleyebilirsiniz hiçbir zararı yok onun