Mommy_ Hanımlar Haziran’da 3 yaşına girecek bir oğlum var. Nisan ayında krese başladı ve covid dışında hastalık görmeyen oğlum tabiki per perişan hasta oldu. Toparlaması uzun sürdü biraz ama atlattık neyse ki. Fakat bu süreçte 17 kgdan 15 kg a kadar zayıfladı. Aslında bugüne kadar hiç kilosuna takilmiyordum ama meğer zaten normal olduğu için takılmıyor musum. Yaşa bakınca normal gibi kilosu ama benim oğlum uzun su anda 107 cm ve 15 kg olunca cidden zargana gibi incecik duruyor. Kaburgaları sayilmasa yine umrumda olmayacak ama cidden çok zayif duruyor. İştah olarak da azaldı ah nerelere gideyim. 🤦🏼♀️ Bütün kan değerleri vitaminleri normal doktoru toparlar diyor ama ben mi aceleciyim bilmiyorum. Simdi sizlere sorum su ben çocuğumun iştahını arttıracak,kilosunu toparlayacak neler yedirebilirim. Güzel çocuklarınızın sevdiği tariflerinize talibim. Az kaldı bu yaşında cici bebe süt vermeye baslicam 😬
Dondurmalikahve Mommy_ Çorbalarına kemik veya et suyu, avokado, muz, yoğurt, yumurta, tahın, balık ve et bi, kısmı hariç kalanları gerçekten oğlum da yedirdiğim için biliyorum. Bu arada neden hasta oluyor
Mommy_ Dondurmalikahve Aslında beslenme şeklimiz böyle makarnayı bile kemik suyunu çektirerek yapıyorum bazen boş boş yemesin diye. Ne kadar dışarı cikarsak da kalabalık ortama çok girmedi, babaannesi bakıyordu zaten kreşe başlayınca da ortam florasina ayak uydurana kadar bocaladi biraz hastalığı uzun sürdü. Bu süreçte de işi naza döktü yeme içme düzeni bozuldu iştahı kapandı derken zayıfladı.
Sin21 Benim oğlum 14 kilo götürdüğüm hiç bir doktor zayıf extra çaba göster demedi neden sorun ettiniz kiloyu değerleri de güzelmiş zamanla toparlar siz yesin diye stres yaptığınız için yemez muhtemelen gergin olacaksınız yedirirken çünkü zamana bırakın eski haline döner bence
Mommy_ Sin21 İnşallah teşekkür ederim. Çok stresli değilim oğluma yansıttığım bir durum yok normal her zamanki gibi yemeğini yedirmeye çalışıyorum da ekstra ne yapabilirim diye düşüncem. Boyuna oranla kilosu alt sınıra indiği için endişeliyim. Bu zamana kadar belli bir gelişimde ilerledi çünkü.