MrzBaby Arkadaşlar oğlum 6 ayına girecek 4 gün sonra. Son 1 haftadır kulaklarını çok çekiyor başını kaşıyor ben kaşıyınca rahatlıyor. diş belirtisimi acaba ama diş etlerine kabarma falan yok. Bide soğuk almış arada ateşi oluyor ve ishal.
333 MrzBaby diş canım 5. Ayda biz öyleydik ama ben kulakta sorun varmıdır diye götürdüm doktora diş dedi 7. aydayız alttan iki diş var çıkalı 1 hafta oldu
minikfarem__ MrzBaby kulak gibi geldi bana kabarma olmayınca. Bir doktora götürün. Kulak enfeksiyonu olabilir. Ateşi de var madem
agns MrzBaby soğuk şeyler ver eline diş kasiyicilari dolaba köy mesela jeller ne yazık ki pek işe yaramıyor çıkması bebeğe göre değişir 3 ayında salya başladı kızımda son 3 ayda senin saydiklarin 9 aylık geçen hafta çıktı bide şu içine meyve koyulan emzikler var soğuk mevsim meyvesi köy kemirsin rahatlar bu arada kimi bebek ishal kimi bebek kabız olur korkma zor bir süreç ama gecicek 🤗
MrzBaby Dondurmalikahve soğuk almış geçen aile hekimine gösterdim soğuk algınlığı için ilaç verdi. Pazertesi çocuk dr götürürm anca
333 MrzBaby 5. Aydan 7. Aya ara ara huzursuzluk oldu canım ama ateş ishal olmadı bizde bi baktım bi sabah diş çıkmış çıkalı bir hafta oldu şu aralar elini yumruk yapıp üst damağına vuruyor sanırım üstende çıkacak
MrzBaby 333 maşallah. Bizde çıkartırız en yakın zamnda inşallah bu huzursuzluk biter kaç gündür çok uykusuzum
Gly_87 MrzBaby kulak enfeksiyonu olabilr,benim kizimnda basina geldi biz hep dis saniyorduk,acile gitmstik gece artik otit cikti,ertesi sabah ta doktoruna goturmustuk enfeksiyon demisti bize kulak damlasi fln vermsti,siz yinede doktorunuza gidin