Seyma_kutbay bence çok kalabalık olmasın en fazla 6 kişi yeterli ben daha önce bir guruba katılmıştım 15 20 kişi vardı grupta aynı anda 5 6 muhabbet dönüyor ve herkesin yazdığı karışıyordu ve kalabalık olduğu için gece gündüz biri bir şey yazıyordu az kişi olursa daha iyi olur bence siz ne düşünüyorsunuz