Merhaba anneler 🌸 ☺️ 1 aylık hamileyim . İkinci hamileliğim kısmet olursa 🤲
Size sormak istediğim Antakya da yaşayanlar hangi kadın doğum doktoruna gittiniz lütfen orda olanlar yazabilir mi ? Şmdiden teşekkürler . Defne de raziye hanım 350 tl filiz hanım ise 300 tl muayene ücreti . Bana fazla gelir 😑 inşallah sizin iyi görüpde başka önerileriniz vardır 🌸🌸