BuseBlt Papatya2636 krem mı veriliyor 🤔bana verilmedi 😂 kuru tuttum sadece birde birkaç gün kesi yerinin üzerine peçete koy demişti
Serra_Annesi Doğum yapalı 52 gün oldu ben hala kullanıyorum contartubex kullanıyorum. İlk haftalar bepantol kullanıyordum
FistikliLokumum Papatya2636 bana vermediler krem falan hatta ısrarla sordum hicbi sey kullanmıycaksın dediler. Taburcu olurken bandajı söktüler eve gidince dus alabilirsin ıslak bırakma havluyla iyice kurula dediler kullanmadım 11 ay oldu dikisler hala şiş şiş hicbi düzelme olmadı keske bisey kullansaydım :(
Haffuse Bana doktor yazdi, ama almadim, hicbisey kullanmadim… 3 ay oldu ve hicbir sikayetim yok… Kremlerin pek ise yarayacagini sanmiyorum… Doktorun dikimi, ve teninin verdigi tepkiyle iyilesir,
FistikliLokumum Aysegul93 benim ara ara kaşınıyo dikislerim ve böyle ara ara bosluklar var girintili cıkıntılı duruyo bu saatten sonra bisey kullansam da fayda etmez sanırım. Arkadasıma dogum sonrası batikon tarzı bisey vermisler mesela bana vermediler diiynce cok sasırmıstı. Hatta ogluma da göbek bagı icin bisey vermediler hicbi sey sürmicen dediler. Arkadasımın kızına vermisler mesela o kullandı. Hos benim dogum yaptıgık yer üniv hastanesiydi cok degisik bi yer :)
Aysegul93 FistikliLokumum bende özelde yaptım canım doktorym kapattirmadi bir gün bile hastaneden çıktım ertesi gün açık şekilde duş aldım sadece iyi kurut dedi batikon vermişti ama sadece duş sonrası sildim bir kere o kadar. Bebeğime de bana da krem vermediler sadece çok dikkat ettim. Sanırım dikiş yeri şekli doktorun eli ve cildin yapısı ile alakalı
FistikliLokumum Aysegul93 olabilir benim cildim cok hassas morarsa 1 2 aydan evvel gecmez dis cektirsem herkeste 3 ayda kapanan damak bende 6 ayda kapanır
Muhasebeciana Papatya2636 krem verilmedi bir sey kullanmadim cok sukur iz mizde kalmadi 20 ay olcak dogum yapali zor farkediyorum kesi yerini