Momn senemmgncr ben baby plusin kullaniyorum gayet rahat ama biraz hantal fazla yer kapliyor ama dayanikli guzel
Atatemel senemmgncr ben baby plusun.mama sandalyesini aldım bebeğime henüz kullanmadik ama tavsiye etmiyorum hem çok ağır hem çok yer kaplıyor sadece görüntü güzel çok da para verdim aklım olsa bime gelen hafif olanlardan alırdım
madrefelice Mama sandalyesinden ne beklediğine bağlı bende ikea antilop var çok çok memnunum hafif olması bir avantaj çabuk temizleniyor mis gibi