Furkaninannesi ben 4. Ayda yavas yavas destekli oturtmaya basladim 6 ay 10 gunluk simdi desteksiz oturuyor tabi arada yanlara devriliyor yanlara bisey koyuyorum yaninda degil isem sizde destekliye baslayin 3-5 dk zaten kendisi sinyal veriyor oturmak istediginde basini kaldirir surekli uzanirken oyle zamanlarda alip otturturun bence