4 ay 21 günlüğüz bir haftadır memeyi reddediyor bu arada doğduğundan beri mama+meme gidiyorduk her mamadan önce güzelce emerdi şimdi günde bir yada iki kez en fazla 2-3 dk emiyor ama mamayı iştahla yiyor, yaklaşık bir aydır da ataktayız.. atak bitince geçiyor mu meme reddi tekrar alır mı çok üzülüyorum sütüm de var ama azalıyor emmedikçe 😔 var mı yaşayan bu durumu çözümünü bulan..