ikibebedublekahve Srcnozlm hastaneden çıkarken mustelanın 50 ml lik şampuanını vermişlerdi onu kullanıyorum hala 4 buçuk aydır😀 bitince daha uygun fiyatlı temiz içerikli bişey alırım herhalde
Burcubuse26 Mustelaydı egzaması olunca 3 aydır linola kullanıyoruz doktor tavsiyesi ile evde dolu mustela var bitince linola onlara devam edeceğim gene