Kızlar bir aydır ek gıdaya geçtik ama kızım hiç bir şey yemek istemiyor. Yoğurdu ağzına sürmüyor asla. Sebze haşlıyorum yemiyor. Havuç brüksel lahanası kabak patates balkabaği. Hiçbirini yemiyor. Ne vereceğimi bilmiorum. Besleyici hiç bir şey yemiyor. Anne sütü artık ona yetmiyor. Sürekli acıkıyor yemek teklif ediyorum istemior. Napacam bana bi akıl verin. Elma veriorum bazen yior bazen yemiyor. Muz veriorum yior. Ama meyveyle nereye kdar. Meyve de vermek istemiyorum artık. Avokado da yemedi. Arada pekmez veriorum o da tatlıdiye yior. Ama azcık yani. Her türlü fikire açığım. 😔😔