Merhaba ,
Paxera 20 lik kullanıyordum 30 a yükselttim ama yukselttigimden beri daha çok sıkıntı kötü düşünceler geliyor kullandığım halde yukseltince neden böyle oldum kalbimde tekliyor sıkıntı yapınca cildiricam artık neden böyle oluyor geçici bir süre mi 😔😔