Nefesmom 2 ay oldu doğum yapalı baya indi ama hala göbeğim var tecrübeli anneler görüşlerinizi bekliyorum havalar cok sıcak korse takılcak gibi değill ??
Sevda35 Nefesmom 2ay oldu doğum yapalım 2.çocuğum tabiki göbek var ama az yamuna korse kullandım dışarı çıkarken normal korse kullanıyorum hem rahat hissediyorum hem sıkıyo.sıcak falan demeyip takın yoksa kalır göbeğiniz
Sirvanaydinerr Nefesmom 7 ay oldu doğum yapalı benim bayadır yok öyle bi göbeğim böyle söyleyenlere şaşıyorum tuhaflık bendemi diye 🤷🏼♀️
Nefesmom Sevda35 Bendede var korse korsegramdan almıştım fakat içinde durulcak gibi değil emzirirken zaten boncuk boncuk terliyorum üstüne o basıyolar sanki 😬 Normal korse kullansam etkisi olurmu acaba bide nekadar süre kullanmalıyız ?
buurcuo 3 ay oldu bnmde gitmedi emziriyorum diye kasmiyorum simdi ama bi süre sonra gözüme batmaya başlicak biliyorum korse takmayi bnde sevmiyorum napicaz ya
meryemm_demir Korseyle gidicek birşey değil çünkü korse sadece sıkıştırıyor hanımlar mekik çekerek sarkan gerilen kasları toplamak gerekiyor