Annem-33 Bugun havuç, patates ,pirinç ve zeytinyağ ile çorba yaptim ..Kac kasık vermem lazım öğün başına?
Vbvy1 Annem-33 3-4 cay kasıgı yeter ama bebeginizin kilosuna göre sorun doktorunuza 3 gün kuralına uyarak
Melek1411 Annem-33 ek gıdaya başlamak için erken ama tabi en iyisini doktorunuz bilir bazen doktorlar 5. Ayı tadımlarla geçirmeyi de öneriyor. Doktora danışarak başlarsanız daha iyi olur. Mesela havuç kabak pirinç karıştırmadan önce onları tek tek deneyip 3 gün kuralı ile sonra onları birleştirip çorba yaparsınız. Hero baby ballı İrmikli mama demişsiniz kesinlikle yedirmeyin bal yasak zaten hem onlar da zararlı.
Esoca38 Annem-33 bende 3 gün kuralı ile yoğurt patates verdim bugünde kabağın ilk günü oğlum 5 ay 9 günlük. Bu ayı tadimlar ile bitiririm 6. Aydan itibaren karışımlara başlayacağım. İlk zamanlar bir kahve fincanı kadar diyorlar çorba falan için ama tam bilmiyorum bende doktoruma sorcam gittiğimde detaylarını :)
Seydacelep Annem-33 bizde başladık 3 gün patates verdim bugünde ilk defa havuç 3 gün vericem onuda bakalım hayırlısı alerji bir bebek olduğu için 3 gün kuralıyla gidiyorum
Annem-33 Vbvy1 3 gün bu corba mi canım..bide corba arttı dolaba koyup ertesi gün ısıtıp verebilir miyim
Linaensar Annem-33 benmari usülü ısıtıp verebilirsin canım . Dolapta en fazla 2gün durmalı taze yemekler -taze çorbalar yapılmalı bebeklere
MySunny Annem-33 1 yaşdan öncesi bal yasak, siz 5 aylıkken ek gıdaya başladığınız yetmezmiş gibi bir de bal vereceksiniz.Siz çocuğu gözden çıkardınız anlaşılan.hakkınızda hayırlısı madem.
Annem-33 MySunny kutunun üzerinde 5 ay ve üzeri yazıyor ama ve ayrıca çocuğum obur anne sütüm çok az normal mama yiyor o da yetmiyor doktor ek gıdaya geçebilirsin dedi..bugün crba ile başlattı,anlayıp dinlemeden yazmayın lutfen
Sahinnnn MySunny ya Allah aşkına neden çocuğunu gözden çıkarsın ne kadar keskinsiniz bilmeyebilir bende 5 aylık başladım doktor öyle istedi siz daha iyi biliyorsunuz heralde.
alice0334 MySunny o zaman hepimizin anası danası bizi kardeşlerimizi gözden çıkarmış demekki kız güzelce sormuş danışmış ne demek çocuğunu gözden çıkarmak çikolata gofret yedirmiyor ve ek gıdaya tadıma çoğu doktor 5. Ayda başlatıyor
Sahinnnn Annem-33 canım bakma şuna ya sinir oldum yorumu okuyunca kendi mükemmel annedir böyle insanlar bir bitmez. Bilmiyorsun sormuşsun zTen o verilmez der geçersin çocuğumu gözden çıkarmışsın ne demek dengesiz boşver
Deletedmom_7 Annem-33 o dediğinizi bende aldım 5 aylıkken doktora sorarak hanımefendi o balla onun içindeki balı yanlış anlamış böyle konuşması da çok yanlış bir anneye
Annem-33 Melek1411 öbür bir çocuk doymuyor anne sütüm yok denecek kadar az ve mama içiyor bir de memurum evde 3 e kadar yokum..ek gıdaya geçebilirsin demjsti doktor
Melek1411 Annem-33 evet bende 5 de başlamak istiyorum doktora soracağım. 3 gün kuralı önemli diyorlar ama alerji bakımından anlarsınız birşey olursa. Ben uygulama yükledim orada tarifler var bebekler için oda güzel oluyor. Hipp in tahıllı mamalarından gördüm dün de e bebekte hero baby yerine ona bakabilirsiniz. İçine tatlandırmak için hakiki pekmez dökersiniz. Bal yasak 1 yaşına kadar.
Annem-33 Sahinnnn bosver şu kadını ya yorum yapmak için yapıyor.. Ben de sordum zaten gitmis ne diyor..zararlı ise vermem zaten daha vermedim soruyorum araştırıyorum.bugu haftasonu doktora sormadi
MySunny Sahinnnn ben ek gıdadan ziyade bal a takıldım.5.ayda ek gıdaya başlanmayacağını da herkes bilir.Bal yedirilmeyeceğini de bilmemesi abartı değil mi artık?bunu da bilmiyorsa,tam olarak neyi biliyor çözemedim şahsen.
Esoca38 Annem-33 bende havucu kabaktan sonra vereceğim hepsine zeytinyağı damlatarak veriyorum kabızlık falan yapmasın diye :)
Annem-33 Sahinnnn aynen canim esimle aldık da sormadan vermeyelim dedik..Ben de üniversite mezunu memurum yani simdi boş bir insan değilim çocuğumu gözden çıkaracak kadar..araştırmadan asla bsy vermedim..oğlumu ben 1000 lira para verip muayene ettiriyorum..doğduğunda 1 hafta yattı enfeksuykndan ondan beri üzerine titrerim
MySunny Sahinnnn abartma anasıını satiyim, bal vermemeyi bilmek, mükemmel annelik falan değil.herkes bilir berilmeyeceğini, bunu söylemek beni çok bilmiş yapmaz.Ama sizi cahil yapabilir tabi.
Seydacelep Annem-33 anne sütünden bir şeye alerjisi var 2 aylıkken öğrendik ama ne olduğunu bilmiyorum tadım yaptırıyorum şuanlık sıkıntı yok yedikçe anlayacağım