Ayminaa Kizlar 8 aylık bebeğim var ankarada yasiyoruz bircok yerde iyi bi doktor oldugunu soylediler yaptiran varmi tavsiye edermisiniz
2_anne_ Ayminaa merhaba bebeğinizi sünnet yaptırdınız mı acaba? Onursal beye mi yaptırdınız memnun kaldınız mı?
QueenOfDisaster 2_anne_ ben onursal beye yaptırdım fakat bebeğimin pipisi yapışıp duruyor açıyoruz yine yapışıyor Pişman oldum yaptirdigima açıkçası 5 aylıkken yaptırdık bebeğim 3 yaşında hala yapışık
2_anne_ QueenOfDisaster yaa klips yönteminden dolayı sanırım ben de araştırdım da bulunduğumuz yerde yaptırmaya karar verdik. Sizin gibi yorum yapanlara denk geldim
QueenOfDisaster 2_anne_ bilmiyorum yöntemle mi yoksa doktorla mi alakalı, arkadaşim da klipsli yaptırdı onun başına böyle bişey gelmedi ve sanki onursal bey ucundan az kesmiş gibi benim oğlumun arkadaşımın cocugunun öyle değildi
2_anne_ QueenOfDisaster o zaman doktordan doktora da değişebilir. Düzelir inşallah kendi sünnet olup çocuğunu bu doktora sünnet ettiren de çokmuş yani sıkıntı olsa onlarda olurdu herhalde. Başka bir doktora gösterdiniz mi ne dedi? Biz de yarın sünnet olacağız başka bir doktora. İnşallah çabuk iyileşir süreç nasıl ilerleyecek nasıl olacak bilmiyorum
QueenOfDisaster 2_anne_ evet biliyorum bende ona güvenerekten onursal beyde yaptirdim ama onursal beyde yaptırıp bizimki gibi sorunla karşılaşan çok kişiyle de karşılaştım biraz şans işi sanırım . Geçmiş olsun size de şimdiden