Zeynepga Ankarada yaşıyoruz bebeğim 17 günlük nasıl giydirmeliyim ? Havalar sıcak ama evler bazen serin oluyor arada kalıyorum. Şuan uzun kollu zıbın altına tek alt ve üstüne tulum giydiriyorum çorapla. Doğru mu yapıyorum tavsiyeniz var Mıdır
Eda0102 Ben şu an adanadayim ama geçen ay ankaradayken içe bir zıbın altına patikli alt üste de bir kat alt üst takım giydiriyordum evde. Şuan havalar ısındı patikli altı giydirmem dönünce. Ama sizin bebeğiniz daha yeni doğmuş. Üstte kalsın diye yazdım 💐
Zeynepga Eda0102 çok sağolun 💐 bende yenidoğan olduğu için emin olamıyorum üşüyor mudur diye sanırım 40ı çıkana kadar böyle devam edeceğim ❣️
Eda0102 Zeynepga annesi olarak en iyisini siz bilirsiniz zaten ☺️ rabbim sağlıkla büyütmeyi nasip etsin 💐