Merhaba herkese ;
bebeğime dün menenjit ve rota virüsü aşısı yaptırdım geceden beri ateşi var 37.9 çıkıyor . Ay olarak kontrole gittiğimiz doktor şimdi burda kendisini ifşa etmeyeyim numara vermiyor sorularımızı formlardan okuyarak halletmeye çalışıyoruz. Örneğin calpol sabah verdim bir daha verebilir miyim ? Ama prensip gereği 😒 numara vermiyormuş . İşin ehli ama iletişim sıfır bir ay biriktiriyorum sorularımı gidiyorum her şeyi ağzıma tıkıyor . İnternet anneliği yapma diyor telefonu olsa yapmayacağımda damağında kocaman beyaz şişlik çıktı şimdi ne yapayım tam da bayramda memlekentteydim gidemeyeceğim de iletişim sıfır . İnternet araştırdım dedim cevap sen internet anneliği yaparsan yardımcı olamam . Tam o sıra kızım ağladı cevabını verecektim yoksa. Kızım 3 ay daha küçük işinin ehli iletişimi güçlü telefon numarası veren ( tabi herşeye yazmıyorum ) bir çocuk doktoru öner misiniz? Tabi bide özel hastane olursa sevinirim devlet de sıra gelmez ne yazıkki ☹️