Saykoogg Bebegimveben0 bizde saçma ama meme reddi oldu aşı olduktan sonra emzirdim kustu daha meme almadı 6 aylığız sadece uykusunda emiyor 😔 ama ateş vs hiç birini yaşamadık şükür
durununannesii01 Bebegimveben0 çok korkuyordum o aşıdan sonra kötü olur diye hamd olsun rabbim de yardım etti hiçbir sorun yaşamadık elhamdülillah
Bebegimveben0 durununannesii01 durununannesii01 Birbey dlsclk Benim bebegim ilk iki gun halsizdi uykulu gecti atesi cikincada aksam ve sabah calpol versimama bugunde surekli kusuyor ve emmerken agliyor napabilirim arkadaslar
Birbey 3-4 saat süren ağlama krizimiz oldu malesef birde bacaktan olan aşı yerimiz şişti alkol sürdük 6 saat arayla calpol verdik 37.5 a kadar çıktı ates sadece 2. Gün huysuzdu 3. Günde düseldik
Saykoogg Bebegimveben0 bende öyle olmuştu ya emmedi sonra beni bidaha 😔 inşallah hemen düzelir bebişiniz