irva [silindi] Tercihim möllers ama oğlumu kabız yapmıştı kullanmadım.Ocean aldım bir süredir kullanıyorum memnunum.Ama yine möllersi deneyeceğim en son 6 ay önce almıştım.Şimdi elimde ki ocean bitsin bakıcam.
Sare35_ [silindi] daha küçük bebekler için ocean daha iyi oluyor ama bebek büyükse tabi yaşına ayına göre mollersde baslayabilirsiniz
[silindi] cileklikahve94 Biz bir sise mollers kullandik ama ömrü 3 ay şişe yarıda çöp oluyor. Küçük boyu var mi diye eczaciya sordum yazın möllers çok terletir K vitamini var falan önermiyorum dedi. Ocean önerdi. Kafam karıştı.
[silindi] Deletedmom_49 Bizede aslında möllers önermişti doktor bir sise kullandık. Ama eczacı yazın möllers terletir ocean kullanin falan dedi. Kafam karıştı
Elifinannesiiiiiiiiii [silindi] içeriği temiz. Yan etkisi yok. Çok memnunum güvenle veriyorum. Diğer kan ilaçları emzirmeden 1 saat önce emzirdikten 1 saat sonra. Bu direkt verilebiliyor. Yalnız d3 vitamini ile birlikte vermeyin etkisini kaybediyormus
Melis84 Ocean kullanıyoruz çünkü değerleri daha yüksek. Tadını da seviyor kızım sorun yaşamadık. Ben senelerdir ocean omega kullanırım içerdiği mg olarak en yüksek ve en temiz ürünlerdendir.
BerrinHEA [silindi] möllers ben çok araştırmıştım. Ocean günde en fazla 2 tane tüketiliyor bir günlük EFA ve DHA değerini karşılamıyor maalesef karşılayabilmesi için en az 3 tane içmek gerekiyor ama möllers 1 kaşığı bile rahatlıkla karşılıyor.
[silindi] BerrinHEA Möllerse yukseliyorum bende eczaci kafami karıştırdi. Ama ocean kullananda cok fazla ve memnunlar. Ben gideyim biraz daha araştırayım 🥲
Guneskiz48 [silindi] bende kızımda mollers alacaktım eczacı ocean önerdi denemek istedim kızım çok severek içiyor şimdilik memnunum
Guneskiz48 [silindi] aslında möllers daha iyi ama ben ilk etapta denemek istedim kışın möllers alacağım zaten kızım düzenli olarak balık yiyen bir çocuk ben çok tereddüt etmiştim acaba sever mi diye ama çok sevdi oceani