Bebeğim hic kilo almıyor cok zayıf 6 aydır gastro takip ediyor en son bu ay tüm tahlili temiz cıktı ve bu mamayı yazdı rapor cıkarttı. Ama bebekler buna alısınca kolaya kacıyor secim senin dedi cok kararsız kaldım bu mamayı kullanıp kilo alan var mı acaba. Anne sütü ile besleniyor oglum ek gıda alımı yok denecek kadar az istemiyor 9 aylık 7 bucuk kilo 😒