Asel2 Bebeğime d vitamini özel kullanıyordum bir süredir 1 buçuk ay kadar kullanamıyorum bazı sebeplerden ve o zamandan beri de kilo alımı düştü aceba ilaç kullanmadığından olabilir mi
eceunverkanra Asel2 D vitamini hem bagisimlik hem de gelisim icin cok onemli bir vitamin. Minik unutmalar olsa da genel olarak kullanmayı tavsiye ediyor uzmanlar
Cigdemce Asel2 d vitamini bıngıldak kapanması için önemli. Eksikliğinden geç kapanıyor. Tabiki vitamin eksikliği oluştu ise yediği yaramaz değerleri düşer. Bizde özel kullanıyoruz alacak durumunuz yoksa ücretsiz veriyor sağlık ocağı onları alabilirsiniz.
Noname21 Asel2 d vitamini eksikliği sacmdokulmesi İştahsızlık yalar evet . Şimdi yaz mevsimi kontrollü verilmesi gerekiyor bol bol güneş alıyor ise her gün 3 damla şeklinde gerek yok
hemsirebianneee Streptekok eşimin d vitamini düşüktü oda kalsiyumu tetiklemiş idrarla kalsiyumuda atmış malesef kasılmaları olmuştu ellerinde sonra takviye aldı da düzeldi. Anne sütünde d vitamini eksik kalıyor mutlaka verilmeli
Kahveseveranne Momece bizim doktorumuz 18 yaşına yani ergenliğin sonuna kadar öneriyorum kışın dışarıdan takviye olarak yazın bol bol güneş ışığı alarak kullanılmalı demişti ☺️