melisa2323 Hanımlar merhabalar bebeğimin poposunda çatlak olduğunu öğrendim başına gelen var mı sizce nasıl geçer önerileriniz var mı. Doktorumuz krem verdi ama geçmedi
BerrinHEA melisa2323 aynı sorun bizde de olmuştu doktorumuz hametan Pomad kullanın ve her bez değiştirmede ıslak mendil ile silmeyin yıkayın demişti havalar da sıcak suyun içinde de oturtulabilirsin dediklerimi uygularsan çabuk toparlıyor
melisa2323 Sara1904 kakasını yapınca çok zorlanıyordu çok ağlıyordu götürdüm çatlaklık var dediler 3 buçuk aylığız
Sara1904 melisa2323 bizimde zorlanıyor bir damla da kan oluyor alerjık dedıler ama çatlak ihtimalini de düşünüyordum
Ygzpri Sara1904 merhba bebeğiniz alerjikmiydi yoksa çatlaktan mı kan geliyormuş ? Bizede alerjik dediler diyet yapiyorum 2 haftadır ama kan hala var popo deline baktım üst kızmı baya kırmızı scaba çatlakmı var diyorum şimdi ?
Sara1904 melisa2323 bizim de dırekt alerjık dedi başka dr a da gotureyım canm nasıldı kanı be kakası bilgin var mı gecmıs olsun bu arada
Baakpnr- melisa2323 hemen anestol pomad ve hametan bir de üstüne kantoron yağı kullanın . 1 aylıkken kızım da 2-3 tane vardi doktor bunları verdi kantoron yağı da sür dedi 3-5 güne gectı