Ek gıda gereçlerini ben bulaşık mak atıyordum şimdi yeni birşeyler aldım baktım uygun değildir yazıyor birşey olur mu siz nasıl yıkıyorsunuz neler kullanıyorsunuz kaşık biberon mantıklı Mı sulu şeyler verirken memnun kaldınız mı yada kaşık mamalar için