Golgicisimcigi Selam herkese öncelikle kızlar bebişim 2 aylık midesi büyüdükçe sütüm yetmemeye başladı bende ek olarak mama veriyorum şuan tam açken yani komple süt falan vermediysem 90 veriyorum ama artık yetmiyo gibi davranıyo 120 veren var mı?
Prenseslerimm_3 Golgicisimcigi bende meme+mama veriyorum önce emziriyorum yetmezse en fazla 90 içiyor onu bile nadir içer 120 cc gazla gibi geldi bana midelerini boşa büyütmeye gerek yok diyorum
Lskdlamxle Golgicisimcigi bebeğim 20 günlük anne sütü almıyor mama ile besleniyoruz 2.30 saate bir 60cc içiyodu yetmediğini farkettim dün akşam doktorumuzu aradım anlatıım ilk 90cc deneyin gala yetmez aranırsa 120cc verebilirsiniz dedi 2 aylık için belki az bile
Mihriballimm Aydan beri 90 CC veriyorum 1.5 aylık olduk sadece mama yiyorsa 120 verilebilir en fazla kusar deneyin
Golgicisimcigi Mihriballimm ya bende bayadır 90 veriyorum ama artık mama bitince bağırıyo galiba 120 denicem
Familyboy Bebekten bebeğe değişir bebeğin iştah durumuna bağlı değişir normal 90 CC yeterli ama benim oğlumda istahliydi 120 CC içerdi 2-3 aylıkken ama siz takip edin 120 rahat içiyorsa kusmuyorsa sonradan verebilirsiniz
selosunannesi Valla bitanem ben o hatayı yaptım.sen yapma mamaların üstünde yazan CC verme çocuk ne kadar içiyorsa ver sonra diğer aylarda kilosu düşüyor zaten az gram alıyorlar üzülüyorsun onun toparlamaya ihtiyacı var yedikçe büyüyecek
Golgicisimcigi selosunannesi ya valla nekadar yiyosa verme kararı aldım zaten doyunca itiyolar dilleriyle ya
selosunannesi Golgicisimcigi aynen öyle herkesin çocuğu farklı sen bebeğine göre davran bende yaptım.cunku sonra kilo alımı yavaşladı benim için zor bı dönem oldu