Seymagil Oğlum 9 buçuk aylık oldu, sadece kafasının ortasında saç var kalanında yok😂 kestirsek hepsi aynı boyda uzar mı yoksa yine aynı şekilde mi uzar acaba bilgisi olan😬 hiç kestirmek istemiyordum ama böyle de bir tuhaf duruyor 😂😂
DurununAnnesi03 Seymagil benim kızımın da kulak üstü ense kısmı sanki bilinçli tras edilmiş gibi üste nazaran biraz kısaydı boy farkı vardı ve çok seyrek inceydi 6 buçuk aylıkken sıfıra vurduk iki ayda çok güzel uzadı ve hepsi orantılı gür gayet güzel çıkıyo 🥰 Tabi kıyamamak bizde de vardı ilkte bi tuhaf olduk ama şu an iyi ki kestirmisim diyorum ☺😄
DurununAnnesi03 Seymagil benim kestirme sebebim saçları çok uzundu gözlerine çok giriyodu küçük olduğu için bagladığımda da yatarken sağa sola dönünce lastik durmuyodu çıkıyodu Gözlerini kasirken zarar vermesin diye mecbur kestirdik 😏🥲