Henüz 4 aylık. Doğduğunda da kafası yukarı doğru uzundu, sanırım içerdeki pozisyonundan dolayı . Arkasında bombe olmaya başlamıştı ama son dönemlerde sırt üstü yatırdıgm için o bombe kaybolmaya başladı. Sağa sola çeviriyorum bazen, gün icinde yüzüstü yatırıyorum ama pek bir düzelme göremedim.kafa yastığı aldık ama onu da pek kullanamadk rahatsız oluyor gibi sanki.. ne yapmak gerek bir çözüm bulabilen var mı bu duruma