KATRE_ Merhaba arkadaşlar. 3 yaşında bir oğlum var aşırı hareketli ve tek başına oyun kuramayan sosyal olmayan parkta disarda diger cocuklardan kacan bir cocuk.. Kardeşi olmasını istiyorum belki düzelir biraz daha iyi olur oyunlar oynarlar diye istiyorum tabiki sadece sebeb bu değil bir yandan güzel duygular besliyorum bir yanımda kararsızlık korku.. Bebek doğana kadar oğlum 4 yaşına girer anaokuluna da göndereceğim inşallah ikisine yetebilir miyim yapabilir miyim bilmiyorum… Bu konuda sizlerinde fikirlerini almak istedim tecrübe eden annelerimiz bana yazarsa çok sevinirim..
maysa-19 KATRE_ benimde 3 yas ikinciyi düşünüyorum artık.daha bu sene kendime güvenim geldi kendi kendine oyun kuruyor sözümü dinliyor ifade ediyor kendini.bunlardan cesaret aldım.iki tane olsun bizim olsun😂
Ruzgar123 KATRE_ bence hemen yap canım cünki 1.sınıf zor ve bebek kücük daha zor olur su an yap anasınıfı kolay o arada bebeginde büyür gec kalma derim
KATRE_ maysa-19 Ya benim oğlum da öyle ifade ediyor çişini söylüyor yemeğini felan yer kendisi uykusuda iyi. Ama yine de korku oluyor hazır değil miyim acaba ondan mı..
maysa-19 KATRE_ sanırım ruhsal anlamda daha oturmamış kafanda.zamana bırak.ben yaklaşık 6 ay evvel böyleydin hep düşündüm ne yaparım nasıl olur diye hazırladım kendimi.suan kafam net belkide bu süreci gecirmen lazım.bide 9 aylik süre doğum süreci falan insanı geriyor bence doğduktan sonra değilde ilk baş bizi bu gebelik doğum hastane düşüncesi geriyor
Dilaylaa Bence çok yanlış düşünüyorsunuz, doğan yenidoğan bir bebek olacak oyun arkadaşı değil :) zaten sıkıntılı olan bu süreç daha da karışacak daha sonra. Oğlunuz için başka çözüm önerileri bulun. Ona iyi gelen başka şeyler bulmak lazım.
annediyebiri KATRE_ düzelir diye düşünüp yapmayın sakın oyun arkadaşı falan olmuyor araları 3.5 yaş ikisinin ilgiside farklı şeyde oluyor