Merhabalar güzel Anneler ,
Bebegim 4 aya girdi ve sağlık ocağından aradılar kan ilacına başlayacağız buraya gelin diye , pazartesi günü gideceğiz de sizler hangi kan ilacını kullanıyorsunuz ?
Sağlık ocağının verdiğini kullanmak istemiyorum sizin özel kullandığınız kan ilaçları var mı ?