Minikom33x 15 günlük bebeğim kıvranıyor gaz sancısından, kakasını yapıyor normal ama bu gaz sorunu nasıl geçecek, rezene kimyon içiyorum, şekerle karıştirip bir damla onada veriyorum bunları, sizler neler yaptınız geçmesi için
sherlock Minikom33x damlayla rahatladı oğlum canım o kadar dikkat ediyorum ki yediklerime ama yine de kıvranıyor. Sab simplex kullandım sonra da nurse harveye geçtik probiyotik olarak da biogaia. Doktorum ne yaparsan yap asla sıfıra indiremezsin 3-4 ayda geçecek dedi ıkınmaları başta resmen benim canımı yakıyodu şimdi 2 aylık damlalarla daha iyi düzenli kullanmaya dikkat et ama.Şekerli şeyler vermek için daha çok minikk bence yapma :( bu işin tek artısı hızlı kilo veriyosun bi şey yiyemedipin için😁😁
Deletedmom_123 Daha 15 günlük ona vermemeni tavsiye ederim benim bebeğiminde aşırı gazı vardı o yüzden yaptıklarım kısaca kendi ayaklarımı ve onun ayaklarını sıcak tuttum kızartma acılı baharatlı yiyecekler karpuz muz gibi meyveler süt ve süt ürünleri tüketmedim Çünkü bunları ne zaman tüketirsem iki katı gazı oldu zinco damla kullandım o baya rahatlattı karnına masaj yaptım emzirme öncesi emzirince gazını rahat çıkarttı ve en önemlisi sabır bunları yapıyorum ama haftanın en az iki günü yine çok sancılı geçiyor ilk günler bebeğe de alışamadığım için çok kötü hissediyordum şimdi ne yapacağımı biliyorum