Deniz27 Arkadaşlar merhaba oğlumda süt alerjisi var. Ama testimiz negatif çıktı. Doktor buna rağmen rapor çıkarabiliyor mu? Birde raporu sadece alerji doktoru mu çıkarıyor? Çocuk doktoru çıkarabilir mi?
Guneskiz48 Deniz27 ben ilçede yaşıyorum burda alerji doktoru veya çocuk gastroenteroloji doktoru olmadığı için çocuk doktoru çıkarabiliyor ama yaşadığınız bölgede bunlardan biri varsa çocuk doktoru çıkaramıyor diye biliyorum
mihramomms Deniz27 Deniz27 bebeğiniz kaç aylık testlerde genelde çıkmıyor bebeklerde sizin gözlemlerinizi dinleyip ona göre gerekli görürse çıkarabiliyor rapor çocuk doktoru eczaneden temin ediyoruz
Deniz27 mihramomms bebeğim 4 aylık. Sadece mama ile besleniyor. Yani raporsuz çok pahalı 400 gram 370 tl
Guneskiz48 Deniz27 o zaman çocuk doktoru çıkarabilir diye biliyorum iki kızıma da alerjintesti yaptırmadım ama ikisinin de kakada kan pozitifti küçük kızımın geçmeyen pişik ciltte kızarıklık problemi de vardı kaka testi yeterli oldu bizde
mihramomms Deniz27 kakada kan huzursuzluk aşırı gaz ciltle kırmızı benekler gürültülü kaka varsa genelde rapor çıkarmak için yeterli çünkü bebeklerde testler doğru çıkmıyor doktorunuz ile bir konulun bu belirtiler sizde de varsa yada büyük bir hastaneye gidebilirsiniz