Merhaba güzel anneler bebeğim dün dördüncü ayına girdi ve haliyle sağlık ocağından demir ilacına başlatıldık fakat doktorumuz demir ilacını kullanmadan önce bana sorun ona göre bir şeyler size önereyim dedi sağlık Ocağındaki ebe de bu kabızlık ve mide bulantısı yapabilir farklı bir marka kullanabilirsiniz dedi siz sağlık ocağının verdiğini kullandınız mı kullandıysanız memnun kaldınız mı farklı bir şey almama gerek var mı alırsam hangisini almalıyım