morjaguar tüm sandaletler kızlar için yapılmış gibi, asla beğenemiyorum. neler aldınız hanımlar erkek bebisler için?
ikizerkekannesi morjaguar vicco bumbaydı galiba mavi olan çok hafif geçrn yaz hep ayaklarındaydı 1.5 yaşındaydılar bu yazda alıcam
Deletedmom_50 morjaguar https://www.hepsiburada.com/nike-903632-001-sunray-protect-bebek-sandalet-p-HBV000005K4M2?magaza=SPORNF%c4%b0T&isFashion=true&url_src=and-product-detail Geçen yazda bunun morunu kullanmıştık, şimdi siyahını aldım. Çok memnunum. Decathlon’dan suya uygun bir sandalet aldım bir de. Kinetix’ten bir modelle karşılaştım sonra, fiyatı oldukça uygun olunca bir de onu aldım. Fiyat performans ürünü gibi duruyor. https://ty.gl/q4r1v8u76y
Baby_Mila morjaguar evet ben kızıma almıştım şeffaf olanını çok rahat yürüyordu çoraplı çorapsız kesinlikle yara falan yapmadı şimdi küçüldüler tabi yine alacağım uygun numara çok memnun kaldım
Seymagil morjaguar bu igorlar yeni yürümeye başlayan bebekler için uygun değilmiş biraz ağır olduğu için ama sizin bebeniz büyükmüş gayet rahat yürür 🥲 çorapla da çorapsız da giyiliyor bunlar 🤌🏻
morjaguar Baby_Mila Baby_Mila çok teşekkürler. bakınca tatlı bir kız bebis ayağı görüyorum, bir kere deneteyim oğluma da gözüm alışsın 😄
morjaguar Seymagil oğlum uzuun bir süredir yürüyor ama yine de ağır ayakkabı rahat olmaz diye düşünüyorum, sanırım denemeden olmayacak
Baby_Mila morjaguar rica ederim öyle düşünmeyin erkek bebek anneleride kullanıyor nolcak bebişlerin ayakları rahat etsin eminim oğlunuzun minnoş ayaklarınada çok yakışacak🥰
Deletedmom_50 morjaguar hep çorapsız giydirdim. Yumuşak bir ayakkabı, asla vurmadı, canını yakmadı. Zaten suya uygun bir ayakkabı, çorapsız giydiriyorsunuz. Bir de protect 2 modeli var. Onu da severek kullandık. https://ty.gl/512a23b00