MinnakPanda Mama sandalyesi elim ayağım ama bu biraz bence kültürel durum şimdi sen aile ve çevren olaraktan yerde yeme kültürün varsa çok pahalı bir mama sandalyesi tercih etme iş görsün bebek iyice oturur pozisyonda dengede durunca yerde sizle yer çünkü sofra kültürüne alışmalı ama masa kültürü varsa güzel sağlam bir sandalye al ben kaliteli birşey aldım içinde rahatça bırakıp tuvalete bile gidiyorum ama şu restoranlarda olanlar aşırı dandik gözümün önünde bile oynuyor hareketli bir çocuğun varsa tehlike yaratır. Mutlaka mama sandalyesine vakumlanan tabak al şimdi gelir gerek yokçular ama bence bana göre gerekli neden dersen masanın üstünde başka tabak bıraktığın an yere atıyorlar herşeyi attıkları için tabak önemli biz oioi kullanıyoruz kızım 9.5 aylık hâlâ onda yer başka tabak kullanmam ve çok aşırı memnunum nuk alıştırma bardağı aldım kaç kere attı hâlâ taş gibi ve akıtmıyor çok sağlam kaliteli… Mama önlüğü uzun önü cepli olandan ve su geçirmeyen tavsiye ediyorum bende şimdi yaz ayı için kısa kollu alacam…. Ek gıda sürecimiz devam ediyor 3 gün kuralıyla gittim hâlâ da devam ediyorum ilı yediği herşeyi 3 gün kuralıyla veriyorum ilk 2 hafta tek öğün sonrasında 2 öğün yaptım 8 aylık olunca 3 öğüne çıktık hâlâ 3 öğündeyiz başlarda tadımlık yiyorlar püre tavsiye etmem pütürlü alıştır benim kızım çok reddetti ek gıdayı 1 çay kaşığı yiyip kalktığı oldu yeri geldi özenle hazırladım yemedi ama vazgeçmedim o istemedikçe ben yaptım ama yedirirken ağlasında yesin modunda değildim kaşık kabul etmediyse eline verdim batan yer batsın mantığındayım sonraları ek gıdaya alıştı şuan kendisi yemeyi tercih ediyor canı isterse kaşığı kabul ediyor eğer bebek uğraştırırsa seni zorlayıcı süreç oluyor ama pes etme çocuğuna da baskı uygulama o nasıl yemek istiyorsa öyle ilerle kimsenin çocuğu kimseye uymuyor başta bal kabağı, kabak, havuç, patates, elma, armut, avakado, muz, yulaf, pirinç, irmik bunları kullandım ama ben belli bir düzende sırada gittim ve kimsenin çocuğuma vermediğim bir besini tatturmasına müsade etmedim etmiyorum da geçen gün önümüze dut çilek geldi kızım görünce değişik heyecan yaptı vermedim ya ver canı çekmiştir felan dedim hayır veremem şuan başka besinin tadımını yapıyorum ayrıca çilek dut ayına uygun değil dedim reddettim kimseyi işine karıştırma tavsiyem 3 gün kuralıyla mevsimine ve ayına uygun besinlerle git bu sayede her besini düzemli olarak tatmış olur birde şeker ve tuz kullanma baştan alıştırırsan zorluk yaşamazsın ilk zamanlar öğürme çok oluyor tadını sevmedi vs zamanla tatlar arttıkça yiyorlar alışma evresi yani