Kızlar siz şu kulakların oradaki kısa saçları kesiyomusunuz, alıyomusunuz? Fail mi diolar erkekler ne bilmiyorum anlatabildimmi 🤦🏻♀️ eşim Bi keresinde bana faillerin uzamış alsana dedi 😳 bende o alınmaz ben erkek miyim dedim 🤷🏻♀️ ama çok utandım öyle diyince nedense. O yanlardaki saçlar alınıo mu? Kapalıyım ben. Kuaföre en son 9 yaşında gitmişimdir heralde, hep annem evde keserdi saçımı. Yani hiç Bi fikrim yok saçla ilgili vs. Siz alıyomusunuz o saçları ☹️?????