Selam kızlar. Sizlere bir şey soracaktım. Dün gece 1 buçuk saate yakin emzirdim oğlumu tam yatağa koydum tekrar kalktı sonra 15 ml mama verdim tekrar meme istedi derken saat 12 de uyudu. En başta sarılığı vardı düşünce artık alarm kurmayı bırakmıştım vede ağladıkça kalkıyordum. Ama bu gün Bi kalktım saat 6 oğlum hiç kalkmamış gece boyunca hiç sesini duymadık eşimin de benimde uykum çok hafiftir yani ağlasa duyardık. Sizce bu kadar uyuması normal mi? Birde ekstra olarak şunu sormak istiyorum oğlumun sol kalçasında geniş yuvarlak şekilde morarma var hiçbir şekilde bir yere vurmadım bir şey olmadı neden olabilir şimdiden teşekkür ederim ❤