Elisaaaahanimm Bebeğim daha 4gunluk ama sarılık oldu emzirmeye çalışıyorum meme mi emmiyorr mecburen mama veriyorum ufak ufak da süt vermeye uğraşıyorum ne iyi gelir ac kaldığından mı sarılık oldu acaba lütfen bilgi anneler yazsın lütfen
Artizneararlabazarda Elisaaaahanimm bol bol emzirin emmiyorsa mama kannsekeri düştüğü için uyur ve sarılık olur
Emir_mom Elisaaaahanimm Geçmiş olsun🌸 Kan şekeri düştüğü için sarılık olmuştur sık sık emzirmeye çalışın eğer göğsünüzü almıyorsa sütünüzü sağın daha sonra şırınga yardımıyla verin geçer inşallah.
Saziyersin Elisaaaahanimm oğlum da 4 günlük iken sariliktan kuvezde yatti amacım sizi korkutmak degil tabi muhakak sık sık besleyin suyunuz var ise iki saate bir emziren yok ise mama ile gece gündüz iki saate bir besleyin
Tugceonrdml_ Elisaaaahanimm sık sık emxir gerekirse yarım saat ara ile ver emmiyorsa sırınga ile veya kaşık ile içir
Elisaaaahanimm Artizneararlabazarda meme mi emmiyorr acaba biboronla mama versem olurmu ya diğer türlü aç kalıyor çünkü
Prenseslerimm_3 Elisaaaahanimm ver tabiki aç kalmasın benim de sütüm azdı sarılık oldu küveze alınmasın diye mama da verdim kaşıkla enjektörle uğraşamadım biberonla verdim
Bluesmommy Benim de bebeğim sarılık olmuştu. Emdiği kadar emzirip üzerini sağıp çay kaşığı ile içirdim. Mutlaka sağım yapın sütünüz etkilenmesin. Ne kadar çok süt çekilirse o kadar çok üretilir.
Saziyersin Elisaaaahanimm yanlis bilgi vermek istemem ama anne sutu sariligi uzayan sanrilik doktorumuz yanlis hatırlamıyorum isem oyle dedi 1 gun yatti sonra tekrar 2 gun yatmisti oglum bizim iki aya yakın surdu sarıldığımız ama kilo alımı iyi olduğu için uzayan sarilik demişlerdi ama ben 2 saate bir emzirdim meme reddi yaşamayalım diye de mama verdim ilk zamanlarda şırınga ile
Mcoz Elisaaaahanimm mama verme canım senin sütün varken neden mama veriyorsun hemen mamayı kes onun yerine süt sağma makinası al sütünü sağıp ver aynı zamanda süt saklama poşetide al fazla olan sütünü sağıp dondurucuya koy 3 ay kalabiliyor dondurucuda. Sarılık hemen hemen her bebekte oluyor sıkıntı etme ama takip et artarsa doktora götür ihmal etme bizim sarılığımız 3 aydan sonra geçti
Newmom123 Elisaaaahanimm bol bol emzirin emmiyorsa ten tene temas yapin bebeginiz bezle kalsin siz de soyunun karanlik sessiz bir odaya gecjn koyun gogsunuze bu sayede hem sutunuz articak hem de bebeginiz emmeye baslicaktir. Saat kurun iki saati gecirmeyin asla benim bebegim de sarilikti. Tek yolu bol bol emzirmek. Emzirdikce sutunuz articak ama mama vermeye devam ederseniz zamanla sutunuz de azalir arz talep meselesi. Hic emmiyorsa sagip biberona koyun. Tum ihtiyaci olan sey sizin sutunuz.